modem + sitovka

Michal Cihar cihar na email.cz
Pondělí Květen 13 11:30:05 CEST 2002

Zdravim

Martin Hrabal wrote:
> Mam nasledujici problem:
> Na net se z pripojuji pres modem (US Robotics), soucasne jsem pripojen k
> jinemu pc pres eth0 (Realtek). Modemem se celkem bez problemu pripojim
> (volny), ale surfovat nebo pingnout muzu jen pokud shodim sit (ifconfig
> eth0 down), pokud sit neshodim jsem sice pripojen, ale nelze surfovat.
> Konfikurace na eth0: ip 192.168.0.3 netmask 255.255.255.0 gw 192.168.0.254
>
> Co mam nastaveno spatne, co nemam vubec?

Nejspis bude spatne nastavene routovani, bude nastaveno default na tu
sitovku. Takze nekde v nastaveni site (treba v /etc/network/interfaces,
nebo jinde zalezi na distribuci) nastavte aby se na sitovkou routovalo jen
to co tam opravdu patri (mozna by stacilo smazat gw, na sit to pak bude
routovat i nadale, ale pakety ktere nejdou na tuto sit pujdou pres modem).

S pozdravem
        Michal Cihar
        cihar zavinac email.cz
        http://cihar.liten.cz