modem + sitovka

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pondělí Květen 13 10:42:26 CEST 2002

Temer jiste bude chyba v routovani.

pokud potrebujete gw na druhe PC v dobe nepripojeni pres modem, ale v dobe
pripojeni gw na providera, tak budete muset pravdepodobne napsat nejaky
skript, ktery bude defaultni gw menit v okamziku "nahozeni" a
"shozeni" ppp0 ci ktere pppX zarizeni pouzivate v komunikaci s providerem
:)

Ja si upravuji skripty /etc/ppp/if-up.local a /etc/ppp/if-down.local...

Pokud vsak nepotrebujete gw v dobe nepripojeni pres providera, tak si
vyhodte GATEWAY pravdepodobne z /etc/sysconfig/network a do
/etc/ppp/options (nebo podle vlastni kofigurace) si pridejte radek
defaultroute. PPP daemon pak nastavi sam defaultni gateway..

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/