instalace RH 7.3

Jan Řezníček reznicekj na lfhk.cuni.cz
Pondělí Květen 13 12:16:20 CEST 2002

Pardon vazeni. Omlouvam se v prve rade za to, ze konferuji v MS Ochtlouku,
ale neni zbyti, je pracovni nastroj. Dale se omlouvam za to ,ze jsem tak
naprosty zacatecnik, ze jsem se nedostal dal nez k instalaci SuSE 6.4. Ale
to je uz jedno, hlavne me to moc zajima. Vim, ze kolega, na jehoz emil
odpovidam, jeste nepochopil rozdil mezi obrazem CD a prostými soubory, ale
muj problem se tyka podobne veci. Dostalo se mi do rukou CD Redhat 7.1 z
casopisu Chip. Pekne, ale ackoliv je disk fyzicky v poradku, instalace
neprobehne, protoze zavadec po skonceni prace nema komu predat veslo. Instal
tam neni. Tak to aspon tvrdi, a ani z HDD to nefunguje. Instalace tam proste
neni. Slyseli jste o tom? Co to asi znamená a co s tim?

Jan Řezníček
Lékařská knihovna
LF UK HK
reznicekj na lfhk.cuni.cz