Re: karta Nvidia pri vyuziti GLX zpusobi zatuhnuti PC - long

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Květen 13 13:45:09 CEST 2002

Dobrý den,

já jsem taky míval různý problémy. Pak jsem zjistil, že
je důležité, aby při každé změně na stavení byl počítač
_úplně_ restartovanej - jinak se změny neprojeví.

Co se správných nastavení týče, ty by se měly samy nastavit
tak, že po nainstalování příslušných ovladačů spustíte
skript 'switch2nvidia'. Pak provedete úplnej restart
počítače, a pokud máte vhodný ovladače, mělo by bejt vše
O.K.

Oak

Dne 13. květen 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> Ale vzdyt jsem to psal - vsechny ty optiony byly ruzne odkomentovany a
> zakomentovany zpet, problem zustaval.
> Nicmene zkusim se podivat na agpgart.
>
> Libor Kuffa
>

> mel jsem podobny problem. Tuhnulo mi KDE tesne pred dokoncenim
> inicializace. Pomohla prave ta Option kterou mate zakomentovanou.
> Option "NvAGP" "1" - myslim ze jsem nekde take na inetu cetl, ze neni
> dobre pouzivat agpgart s NVIDIA kartami. Pokud ho mate natvrdo v jadre
> tak  znovu prelozte jadro a agpgart dejte jako modul. Mozna to nebude
> [...]

Reklama:
S Oskarem je nyni seznameni tak rychle a snadne jako odeslani jedne SMS-ky.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=21010%26url=http://www.oskarmobil.cz/cz/products/seznamka_index.html