genius netscroll ps2 optic - spravne nastaveni

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pondělí Květen 13 14:20:58 CEST 2002

On Mon, 13 May 2002, Pavel Arnost wrote:

> Dobry den!
>
> pouzivate nekdo uspesne optickou ps/2 genius netscroll? muzete mi poslat
> svoje nastaveni X serveru? me funguje....celkem uboze:) spatne reaguje na
> stisk tlacitek, nefunguje mi kolecko, citlivost je hrozne nizka...
>
> predem diky:)

Section "InputDevice"
        Identifier  "Mouse0"
        Driver      "mouse"
        Option      "Device" "/dev/mouse"
        Option      "Protocol" "NetMousePS/2"
        Option      "Emulate3Buttons" "off"
        Option      "ZAxisMapping" "4 5"
EndSection

Jen ta dve bocni tlacitka ne a ne rozbehat...

--
Ondrej Koala Vacha