připojení čidla

David Makovský yakeen na sugama.cz
Pondělí Květen 13 15:13:21 CEST 2002

Zdravím všechny.

Mám zajímavý problém. Jde o čidlo, které má hodnoty buď 0V nebo 5V.
Potřebuji tyto hodnoty vyčítat v PC a dále s nimi pracovat. Nikdy jsem
nic tak hluboko nepsal, taže moje nápady mohou být úplně zcestné.
Napadlo mě, že jedno z řešení by bylo napětí upravit tak na 1V a vyčítat
hodnoty ze vstupu zvukové karty. Další asi schůdnějši varianta mě
napadlo využít gameport a dráty dát na GND a Tlačítko 1. Pak by se dal
použít select  na dev joystcku a vyčítat hodnotu ze struct JS_DATA_TYPE.
Tuším, že by se dal použít i seriový port, bohužel řešení vylučuje
použití paralelního rozhraní. Jestli jste někdo něco podobného už dělal,
dejte mi prosím vědět. Uvítám i třeba náznak kódu řešení.

Díky

David Makovský