Extra gumové klávesy na klávesnici

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Květen 13 16:15:04 CEST 2002

Dobrý den,

našel jsem nějaké návody na zprovoznění extra kláves na
klávesnici - na linuxzone.cz a v sdb.suse.cz. Sestávají
z procesu načtení (snad to nepopletu) scancode, přidělení
kódu reprezentujícího klávesu (keycode) a přidělení nějaké
fiktivní klávesy (keymap), třeba F13.

Na linuxzone doporučovali ke zjištění keycode použít
xev, SuSE zase 'showkey -s'. Mám však problém, neboť
na gumové klávesy mi ani jedna utilita nereaguje a
scancodes nevypisuje.
Přitom i klávesnice je velmi obdobná (Chickony KB-8XXX) té,
na níž je návod předváděn (a ten by měl fungovat na všechny).

Můžete mi někdo poradit?

Čistě teoreticky přeci musí klávesnice vysílat scancodes i
od těchto kláves. Problém bych viděl možná v "inteligentním"
rozpoznání klávesnice (mám úplně aktualizovaný Linux) a
omezení scancodes na ty použitelné u mojí klávesnice.

Díky za rady,

Oak

Reklama:
Kam do kina ci divadla? http://kultura.seznam.cz