sony vaio GR214MP

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Pondělí Květen 13 20:49:44 CEST 2002

zdravicko,

chcel by som sa opytat ci niekto z vas nema konkretne skusenosti s
chodenim linuxu na %subj
ono chodit mi chode vsetko klasicke super (dokonca aj firewire s
externym diskom - kuul) ale zatial sa mi nepodarilo rozchodit 2 veci

modem a scrolovatko zastavane pod touchpadom

modem je nejaky softverovy ale som videl uz kdejake zazraky (aj ked som
pesimista)
na skrolovatko sa pamatam, existoval nejaky softik (aspon som videl
popis pre picturebook), ale ked som ho teraz spatne hladal v archivoch o
notebookoch a uz som to nenasiel

<offtopic>

rovnako cenene su aj skusenosti s instalaciou solarisu na %subj
mne sa zatial podarilo rozchodit beznu instalaciu z grafikou (patchovane
Xy aby brali radeon driver) ale neviem ako je to s firewire pod
solarisom (pouzivam solaris8 i386).

</offtopic>

vopred dakujem za podnety