Extra gumové klávesy na klávesnici

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Úterý Květen 14 08:00:23 CEST 2002

On Mon, May 13, 2002 at 04:15:04PM +0200, Oak wrote:

> Na linuxzone doporučovali ke zjištění keycode použít
> xev, SuSE zase 'showkey -s'. Mám však problém, neboť
> na gumové klávesy mi ani jedna utilita nereaguje a
> scancodes nevypisuje.

Na nekterych klavesnicich je podmineno vyslani scancodu dane klavesy stiskem dvou tlacitek zaroven jako pojistka. Byvaji to prave ty klavesy mezi klasickou a numerickou klavesnici (tam kde jsou tlacitka Del/Ins, ...)
Nektere klavesy jsou v MS napamovany pro obsluhu power managementu a zrejme by se Vam nelibilo kdyby se pri stisku "omylem" vypnul pocitac.

Mozna to bude Vas pripad

KLoK