karta Nvidia pri vyuziti GLX zpusobi zatuhnuti PC - long

Radek Liboska liboska na tereza.uochb.cas.cz
Úterý Květen 14 08:00:45 CEST 2002

In article <@LO_SRV2>, Kuffa Libor wrote:
> Hezky den,
> mam dele trvajici problem s kartou (ci spise obecne s kartami) Nvidia pod
> LINUXem - jakmile se pokusim spustit cokoli, co vyuziva 3D funkce - setric
>

> HW:
> MB: Jetway J542-B
> Chipset: Ali 1541
> RAM: 192 MB, DIMM
> procesor: AMD K6-2/450MHz

Tak mne NVidia na Jetway s K6-2 tuhlo ruzne a zahadne taky. Provedl jsem
dost vycerpavajici search internetu a zjistil jsem, ze opravdu nelze
nastavit zadnym optionem tak, aby to fungovalo. Podle odborniku z NVidie
je to tim, ze ty AMD procesory maji nejak blbe udelany extended paging
a v kombinaci s chipsetem je vysledkem hardlock AGP sbernice. Alespon
tak to tam psali. Pry to plati pro temer vsechny AMD procesory, nejen
K6-2.
Ta sama karta na intelovskem boardu bude chodit bez problemu.

                 Radek Liboska