Nove KDE3, Quanta a Konqueror

Jiri.Hasal na avl.com Jiri.Hasal na avl.com
Úterý Květen 14 11:49:16 CEST 2002

Dobry den,
Nainstaloval jsem si RH7.3 a KDE3. Vse vypadalo perfektne az do doby nez
jsem spustil konqueror. Na strance, ktera vyuziva javascript
(parent.jmeno_framu.location) ke spusteni stranky v jinem framu, je tato
stranka stale spoustena v ramu ve kterem je stranka se skriptem. Zkousel
jsem netscape, mozilu, operu a tam je vse OK. Problem je i se skriptem pro
rozbalovaci menu, ktere se zobrazuje pod textem a grafikou.
Nevite nekdo, kde je zakopany pes? Je chyba nekde v mem nastaveni nebo je to
chyna konqueroru?
Ke tvorbe webu pouzivam Quantu. Nadmiru jsem spokojen s propracovanou
dokumentacu k HTMl, PHP atd. V predchozi verzi fungovaly odkazy v teto
dokumentaci. Ve verzi z instalacniho CD RH7.3 uz to nefunguje.
Stejna otazka jak vyse.
Predem dekuji za jakoukoliv pomoc
Jirka