přechod na RedHat 7.3

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Květen 14 10:19:10 CEST 2002

Milan Kerslager wrote:
> [...]

Me po upgradu 7.2 -> 7.3 KDE taky nenabizelo cestinu, prestoze jsem mel
nainstalovany balik kde-i18n-Czech-3.0.0-5.noarch.rpm.

Pomohlo az vyse zminene SUPPORTED=...

> Tohle ma vliv na instalaci oznacenych locale souboru, tj. prislusne baliky
> bude potreba preinstalovat, aby se soubory prislusne novemu jazyky do
> systemu dostaly (ovlivnuje to tedy chovani prikazu rpm).

To jakoze rpm nainstaluje z nejakeho baliku krome binarek jen katalogy
zprav pro "podporovane jazyky" a ostatni jazyky vynecha?
To by bylo dost sqely, kazdej volnej bajt na disku je dobrej.

pk