rootd

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Květen 14 11:59:16 CEST 2002

Dobry den,

On Tue, May 14, 2002 at 10:45:44AM +0200, Jan Povolný wrote:
> Dobry den,
>
> kratky dotaz, mohli byste mi nekdo vysvetlit, k cemu slouzi tcp a udp port
> rootd?

No, vysvetlit asi ne, ale muzete zkusit, co na tom portu visi za
program (netstat -tpn pote, co ten port otevrete telnet-em, tedy:
telnet localhost rootd) a pak zjistit, co je ten program zac...
Doufejte, ze vam nenabidne prompt root-a (a tedy, ze to neni

Ja jsem se zatim s takovym popisem portu nesetkal...

> Dekuji
> Jan Povolny

Zdravi
Honza Marek