genius netscroll ps2 optic - spravne nastaveni

Pavel Arnost arnost na arachne.cz
Úterý Květen 14 12:50:40 CEST 2002

Pavel Arnost wrote:
> Vám jede opravdu i 4. a 5. tlačítko??? Já jsem zkoušel
> najít jejich kódy (scancodes) i pomocí 'xev' a vůbec
> nereagovaly! Mohl by jste mi poslat/či popsat Vaše
> celé nastavení myši?

musim konstatovat ze to nefunguje :)

moje nastaveni:

Section "InputDevice"
        Identifier  "Mouse0"
        Driver      "mouse"
        Option      "Protocol" "NetMousePS/2"
        Option      "Device" "/dev/mouse"
        Option      "Resolution" "10000"
        Option    "Buttons" "7"
        Option    "ZAxisMapping"    "6 7"
EndSection

presne podle dokumentace k XFree86 4.2.0...postrani tlacitka X server
nezachyti...

ale az na ty dve postrani tlacitka pekna levna opticka myska s koleckem :)

--
s pozdravem,
pavel arnost