Problém s ISDN

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Úterý Květen 14 20:38:50 CEST 2002

Dne út 14. květen 2002 20:01 jste napsal(a):
> Dobrý den.
> Mám RH 7.1  kernel: 2.4.18
>
> Naistaloval jsem si ISDN4LINUX z balíčku: isdn4k-utils-3.1-22.i386.rpm
> Při pokusu o zpuštění ISDN, (/etc/rc.d/init.d/isdn4linux start)
> vznikla chyba ze zarizeni "/dev/isdnctrl" neexistuje, tak jsem zkusil
> zarizeni vytvorit pomoci "ls -s",tak, jak to je popsane v isdn4linux FAQ
> ,napsalo to ze /dev/isdnctrl existuje, ale hisax moduly se uspesne nacetly.
>
> Jinak mam ISDN modem DeTeWe EuroISDN data - je to ISDN telefon
> pripojeny k PC seriovym portem..
>
> Co s tím?

> [...]
Zdravím,
 pokud se nepletu, tak je-li isdn "modem" připojený k PC na seriový port,
 tak se s ním zachází jako s kterým koliv jiným (ne ISDN) modemem.
Tudíž se mi zdá, že ani balíček isdn4k-utils nepotřebujete.

Antonín Kolísek
--
akolisek na centrum.cz
http://linuxx.hyperlink.cz