Re: genius netscroll ps2 optic - spravne nastaveni

Oak Oak.brno na seznam.cz
Středa Květen 15 08:31:45 CEST 2002

Zdrvím,

nemusíte to nazývat scancode, ale je to posloupnost znaků,
jež určují adresu tlačítka. Do doby, než s tím začnete něco
dělat, tak se to neliší (vyjma posouvání kurzoru). Každopádně
boční tlačítka na optické 5-ti tlačítkové myši Genius
detekovat nejdou, ať jejich odezvu budeme nazývat jakkoli.

Oak

Reklama:
Mapy Prahy, Brna a Cech najdete na http://www.mapy.cz