OT: HW Raid

Tomas Kubr tkubr na seznam.cz
Středa Květen 15 08:41:42 CEST 2002

Ja mam zkusenosti se serverem od IBM s radicem IBM ServeRaid (je to SCSI).
Mam na nem taky RH 7.2. Pro rozbehani je jen nutne nastavit Raid pole
pomoci dodavaneho CD a potom pri instalaci RH mu dat driver disk stazeny
ze stranek IBM. To je vse. Mam tam 3 disky 17 GB a nastaveny RAID 5 -
linux pak vidi 1 disk s celkovou kapacitu 34 GB. Ten radic jsem uz dostal
se serverem, ale asi by se dal koupit zvlast. Cenu nevim.
TK

"Boruvka :\)" <qwe na scnet.cz>
14.05.2002 14:25
Odpovězte prosím uživateli linux