karta Nvidia pri vyuziti GLX zpusobi zatuhnuti PC - long

PERPETUM info na perpetum.cz
Úterý Květen 14 23:40:50 CEST 2002

> Tak mne NVidia na Jetway s K6-2 tuhlo ruzne a zahadne taky. Provedl
jsem
> dost vycerpavajici search internetu a zjistil jsem, ze opravdu nelze
> nastavit zadnym optionem tak, aby to fungovalo. Podle odborniku z
NVidie
> je to tim, ze ty AMD procesory maji nejak blbe udelany extended paging
> a v kombinaci s chipsetem je vysledkem hardlock AGP sbernice. Alespon
> tak to tam psali. Pry to plati pro temer vsechny AMD procesory, nejen
> K6-2.
> Ta sama karta na intelovskem boardu bude chodit bez problemu.

Mam Durona 650, MB od Abitu a karta GeForce 4 MX 420 mi tam beha bez
problemu, stacilo stahnout instalaci z od Nvidie. (mimochodem pokud ma
nekdo stejnou kartu a ma spravne nakonfigurovany TV-out tak bych byl
vdecny za jeho konfiguraci)

Predtim jsem mel TNT2Pro a taky v pohode. Takze jako obecny konflikt
mezi nVidii a AMD bych to nevidel.

    Petr