karta Nvidia pri vyuziti GLX zpusobi zatuhnuti PC - vyreseno

Kuffa Libor libor.kuffa na logit.cz
Středa Květen 15 09:51:45 CEST 2002

Hezky den
moc dekuji za vase podnety, problem se mi vcera vecer podarilo "porazit".

Takze:
V BIOSu jsem vypnul caching pro vse, co se tykalo grafiky. Nainstaloval jsem
ovladace verze 1.0-1541 (ostatni NECHODI) z .tgz - nejprve kernel, pote GLX.
Upravil XF86Config-4 (driver "nvidia", zakomentovat nahrani modulu dri a
GLcore). Uplne jsem vypnul pocitac, znovu jej zapnul a .... Hurrrraaaaaa,
chodi to.

Dulezite bylo to UPLNE restartovani pocitace. Ono totiz v README ke GLX
ovladaci je toto:

Once you have configured your XF86Config file, you are ready to restart
X and begin using the accelerated OpenGL libraries.  After you restart X,
you should be able to run any OpenGL application and it will automatically
use the new NVIDIA libraries.  If you encounter any problems, please
see the troubleshooting section below.

Takze jsem predtim optimisticky nainstaloval vse potrebne, spustil glxgears
- a znechucene bud vratil zmeny zpet, nebo zkompiloval jinou verzi.

Jeste jednou diky vsem, kteri mi byli ochotni pomoci.

Libor Kuffa