shell skript pro zjisteni velikosti adresare

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Květen 15 11:20:39 CEST 2002

:> Mohl by mi nekdo poradit, jak napsat skript, ktery mi zjisti velikost
:> aktualniho adresare?
:> Pomoci prikazu
:> find . -type f -ls | sed ...

a co tak

"du -sk ."

:> si vypisu vsechny soubory, ktere jsou v danem adresari, prikazem sed chci
:> zjistit velikost souboru a do nejake promenne je postupne scitat? Dela mi
:> problem napsat prislusny RE.

nie je to na adresar jednoduchsie ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting