FW: ArcServe?

Jan Dvořák Jan.Dvorak na grall-lbc.cz
Středa Květen 15 11:54:38 CEST 2002

Mno neni to az zase tak spatne - posledni verze uz je funguje vice mene bez problemu (I kdyz nevim jak na linuxu) - slusna podpora zalohovacich mechanik (knihoven), podpora SAN, podpora zalohovani otevrenych ddatabazi. Jedinej nesvar je licencovani - hm zalicencovat arcserver je nekdy opravdu zuzo. Server na Win2k je v pohode. Ja preferuji Legato, ale to je cenove nekde uplne jinde.

Jan Dvořák