Aplikace patche od Alana Coxe do jadra

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Květen 15 13:34:20 CEST 2002

Dobry den,

On Wed, May 15, 2002 at 01:13:06PM +0200, Jirka Kosina wrote:
> Pokud chcete experimentovat s memory managementem a jste dobrodruzna
> povaha, pouzijte -rmap patch od Rika van Riela. Ovsem na server se to
> nehodi, protoze se proste musite smirit s obcasnymi Oopsy, atd. Pokud Vam
> nevyhovuje mm co je v 2.4.x, x<10, pouzijte treba jadro z RawHide (v
> pripade RedHatu) - je tam myslim 2.4.18, vcetne low-latency patche, a
> mnoha a mnoha dalsich. Uvidite, ze Vase vykonostni mereni na nem vyjdou
> daleko lepe, nez na -ac jadru.

Mozna i IMHO proto, ze ma prave ten -rmap patch. Trosku me
udivuje, ze to nevite, i kdyz ctete lkml...

Konkretne mam za to ze ten -rmap patch je v tom rawhide baliku
v souboru linux-2.4.17-selected-ac-bits.patch.

Takze o stabilite -rmap memory managementu se asi tolik
pochybovat neda...

> V kernelu, ktery poskytuje RedHat ve svych distribucich je mnoho patchu
> prave z Alanovych jader, ale jen tech, ktere jsou ozkousene, a ktere jsou
> prinosne.

Ano, to je prave to. A jak je videt, tak Alan prave -rmap MM ve
sve -ac vetvi testuje...

> Napodobne. ;)

No, ted uz nevim, co napsat za tohle ;-))

> --
> JiKos.

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,