ArcServe?

Pavel Vrzal vrzal na unimontex.cz
Středa Květen 15 13:49:16 CEST 2002

>Hell low!
>
>Jake mate zkusenosti se zalohovacim programkem ArcServe?
>Vedeni nam ho nuti, ale (dle neoficialnich informaci) neni nic moc.
>Pouzivat by se to melo na Linouchovi, NT a W2K (ja wim, ale co mam delat
:-( )

>S pozdravem
>
>	Karel Salavec

Dobry den,

vrele Vam ho NEDOPORUCUJI (mam verzi 7.0 pro Linux, ale slysel jsem ze
zlobi i verze na Novellu), je to nedodelany srot.

Par zavaznych problemu, ktere se mi nepodarilo ani po roce opravit:

1) nedela inkrementy, prestoze by mel (kazdy inkrement je tedy ve
skutecnosti full)
2) rozhrani v Jave pres prohlizec - nejstabilnejsi je na Linuxu ve verzi
nejvyse Netscape 4.78 - ve vyssich nechodi
3) mizerna dokumentace
4) mam pocit ze CA dela, ze to neni ani jeji produkt :-(

Opravdu jiz nikdy vice :-(

Duda

Podobny problem jsem mel s INOCULANEM 6 for LINUX. Jden nebo dva maily od
supportu a potom to od nich utichlo. Nesel mi rozbehat ON-LINE scaning.
S Arcserverem 6.1 na Novellu nemam nejmensi problem.
P.V.