HP SureStore DAT40 + HW komprese

Josef Gryga josef.gryga na fnb.cz
Středa Květen 15 14:12:45 CEST 2002

Zdravim,
mam problem se zapnutim HW komprese na teto mechanice. Pouzivam pasku
DDS4 (20/40GB).
HW komprese jsem skousel zapnout pomoci mt compression 1 a mt
compression on, ale nema to zadny vliv.
Samotne mt compression nevypise nic.
Zkousel jsem prepnout i switche na mechanice, prvni by mel defaultne
zapnout kompresi, druhy povoluje sw rizeni prepinani komprese (ten jsem
vypnul).
Rozdil oproti prvnimu pripadu je ten ze ted mt compression skonci z
chybou: /dev/tape: Chyba vstupu/výstupu. Coz je asi ok.

Zalohuji prikazem /sbin/dump -0u -a /backup.
Pri zalohovani asi 25GB dat to skonci s chybou:
  DUMP: 96.82% done, finished in 0:03
  DUMP: End of tape detected
  DUMP: Closing /dev/st0
  DUMP: Volume 1 completed at: Wed May 15 04:14:02 2002
  DUMP: Volume 1 took 1:50:29
  DUMP: Volume 1 transfer rate: 3718 KB/s
  DUMP: Change Volumes: Mount volume #2
  DUMP: fopen on /dev/tty fails: Device not configured
  DUMP: The ENTIRE dump is aborted.

Pouzity system je aktualizovany RH 6.2.
Predem diky za jakykoli napad co s tim nebo co delam spatne.

--
Ing. Josef Gryga
Fakultni nemocnice Na Bulovce

email:   josef.gryga na fnb.cz