shell skript pro zjisteni velikosti adresare

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Středa Květen 15 14:09:04 CEST 2002

Bedrich Michalek wrote:
> Mohl by mi nekdo poradit, jak napsat skript, ktery mi zjisti velikost
> aktualniho adresare?
> Pomoci prikazu
> find . -type f -ls | sed ...
> si vypisu vsechny soubory, ktere jsou v danem adresari, prikazem sed chci
> zjistit velikost souboru a do nejake promenne je postupne scitat? Dela mi
> problem napsat prislusny RE.
> 		Dik za jakoukoliv pomoc

Kdysi jsem si napsal skript:
$ ls -l -L `which dub`
-rwxr-xr-x    1 root     root          172 ?en 19  1998 /usr/local/bin/dub
$ cat `which dub`
#!/bin/sh

ls -lR "$@" | egrep -v '^d|^b|^c' | gawk '
BEGIN { bytes=0 }
{ bytes+= $5 }
END { print "Total:", bytes, "bytes =", bytes/1024, "kB =",
bytes/1024/1024, "MB" }'

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people