Sitove karty do Linuxu

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Středa Květen 15 17:34:40 CEST 2002

On Wed, 2002-05-15 at 15:09, Martin Kokeš wrote:
> "Peter Ronai" <peter.ronai na dionach.com> píše v diskusním příspěvku
> news:1021469266.1649.65.camel na dede.dionach.com...
>
> Driver 3c90x nebo 3c59x?
>
> MK

skusal som oba
je to doskou
ked sa clovek mrkne na irq pri bootovani tak vga ma *vzdy* to iste irq
ako druha eth v poradi (ano vga JE bud v prvom pci slote alebo je agp a
prvy pci je prazdny), a 3 a 4 alebo 3 a 5 alebo pod maju tiez rovnake
irq.
Ked je to v takejto konstelacii, siet sa jednoducho sprava
nevypocitatelne a to NIE je vec linuxu ale vec hw
ono to to iste robi aj v bsd (alebo win)

dz