Sitove karty do Linuxu

Petr Klíma xklima08 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Květen 15 18:30:23 CEST 2002

Mozna tento typ (rozhodne jsou to ctyrportove D-linky) jedou v mnoha
serverech jisteho svycarskeho ISP, obvykle v konfiguraci 4x4 (ctyri
sitovky po ctyrech portech) a naprosto bez problemu. Pokud vim, posledni
dobou temer zasadne staveji na znackovych deskach (tusim Asus) a na
Athlonech. Ze jedou na Linuxu, o tom ani nemluvim. Distribuci maji sice
vlastni, ale skladanou ze standardnich komponent, pokud je mi znamo.

--
Petr "Tosuja" Klíma
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz