SMS Brana?

Čermák Tomáš T.Cermak na Aquasoft.cz
Čtvrtek Květen 16 08:59:14 CEST 2002

> uvazuji o SMS sluzbe pro zakazniky. Rad bych docilil stavu,
> ze zakaznik posle
> na nas mobil SMSku v nejakem specialnim tvaru (treba.
> ZAK01234 STAV) a zpet
> mu prijde smska s pozadovanymi informacemi.

Dobrý den. Dělal jsem něco takového pomocí gsmlib.  Nedávno šel
v konferenci thread kde se probírala funkčnost/nefunkčnost téhle
knihovny. Mě to chodilo docela dobře.

balík obsahuje program gsmsmsd který umí, pokud ma správné parametry
přijímat sms a pak údaje o sms a text v čitelném tvaru nacpe na stdin
vámi předepsanému programu. V mojem případě to byl skript v pythonu.

Jako další činnost může gsmsmsd sledovat nějaký adresář jako spool
a pokud se v něm objeví soubor, pošle ho jako sms. Formát souboru
je textový: první řádek číslo, druhý text.

Používal jsem verzi 1.8

Tomáš Čermák