upgrade na RH Linux 7.3 - problemky

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Květen 16 09:49:41 CEST 2002

On 16/05/2002, Michal Sviga wrote:

> Vse probehlo bez komplikaci, jen trochu problem mam s cestinou.
> V X a na konzoli je vse OK, ale v xtermu (klasickem, KDE, Gnome) se
> misto hackovanych objevuji otazniky. Pisma 8859-2 mam a zmena stejne
> nepomuze.

A mate take v /etc/inputrc neco jako

set meta-flag on
set convert-meta off
set output-meta on
set input-meta on

?

> Quanta-2.1-0.cvs20020404.2
> Vypada sice dobre, ale startuje asi 4 minuty a i pak je nejaka
> pomalejsi a prez veskere mozne zmeny nastaveni nejde v editoru
> cestina. Zajimave je,  ze stare dokumenty evidentne v ISO zobrazuje
> spatne, ale kdyz pisu, tak cestina jde.

Presne tohle mi delal i Quanta tusim z RH 7.2. Zkusil bych nejspis
zkompilovat vlastni balicek.

> VMWare nejde nakonfigurovat pro aktualni jadro.
> Nemam bohuzel vypis vmware-config.pl, ale problemy byly kolem pameti.
> verze Vmware build=build-1142 product='2.0.4 build-1142'

Netusim...

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka