vykon 2 prcesoroveho serveru

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Čtvrtek Květen 16 12:59:03 CEST 2002

Otakar Moučka wrote:
>  Preji pekny den
> Mam 2 procesorovy server na kterem mi bezi Apache .
> Potreboval bych otestovat rozdeleni vykonu procesoru  serveru pro jednotlive
> session z Apache  tak , aby mi jedna session nevzala 100% z obou procesoru ,

Pokud je mi znamo, tak jedna session si vezme jeden child proces
a jeden proces imho nemuze zatizit oba procesory

> kdyz se da slozitejsi select .

Vyrizeni selectu ma na starosti databazovy server
a ne http server, tudiz pri slozitelsim selectu
by mela narust zatez db serveru.

Pokud Vam jedna session udela 100% zateze na serveru,
zrejme bude neco spatne v te aplikaci.
Co to potom bude delat, kdyz tech sessions
budete mit treba 80 :-)

Roman DAVID