Hacky ve fvwm [was Re: fvwm - bylo Re: genius netscroll ps2 optic]

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Čtvrtek Květen 16 12:26:11 CEST 2002

> BTW: hledal (a nenasel) jsem tam problem znimovany kdysi davno tady a
> nevyreseny - pokud je v titulku okna nejaky cesky znak, wm pred nej da
> -B a znak bez diakritiky - napr. "Spou -Bstim program...". Vyresil jste
> to nekdo jinak, nez vypnutim locales ?

Pouzivam fvwm-2.4.5 a kompiluji jej s volbou myslim, --enable-nls a mam
zaple locales...

/home/xkaminsk
rubisko$ locale
LANG=cs_CZ
LC_CTYPE="cs_CZ"
LC_NUMERIC="cs_CZ"
LC_TIME="cs_CZ"
LC_COLLATE="cs_CZ"
LC_MONETARY="cs_CZ"
LC_MESSAGES="cs_CZ"
LC_PAPER="cs_CZ"
LC_NAME="cs_CZ"
LC_ADDRESS="cs_CZ"
LC_TELEPHONE="cs_CZ"
LC_MEASUREMENT="cs_CZ"
LC_IDENTIFICATION="cs_CZ"
LC_ALL=

/home/xkaminsk
rubisko$ cat /etc/sysconfig/i18n
LANG="cs_CZ"
SUPPORTED="cs_CZ:cs:en_US:en"
SYSFONT="lat2-sun16"

Proste standarden nainstalovane 7.2 s jazyky ceskym a anglickym(en_US) a
defaultne nastaveny cesky  a vlastni zkompilovane fvwm. V RH7.3 je
myslim verze vyssi nez 2.4.5, ale s jakymi volbami kompilace, to jsem se
nedival :)

V konferenci o fvwm se psalo, ze ve drivejsich verzich to melo velke
problemy kvuli cemusik a ze NESLO dosahnout nabodenicek v titulku...

Muzete se podivat na muj screenshot na
http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/screenshot.jpg (cca 166KB)

Snad to pomuze ;)

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>