samba ako domenovy radic pre w2k

Vladimir Sovic sova na upc.uniba.sk
Pátek Květen 17 00:01:32 CEST 2002

Urobil som sambu ako domenovy radic, 98 sa mi vedia konektnut do domeny
a 2000 nie. Popozeral som nejake manualy, ale nieje mi to celkom jasne, ako sa to robi.
pre 2000 treba vytvorit nejaky trusted ucet (smbpasswd -a -m compn).
Ked chcem 2000 nakonfigurovat, pyta to stale nejake meno a heslo, skusal
som tam davat uz vselico, nic nazebralo.

vo w2k dostavam hlasku:
The folloving error occurred attemting to join the domain "mojadomena":
The credentials supplied conflict with an existing set of credentials.

kde je chyba?
Skusal som uz dost roznych konfigurakov, podla mna je niekde chyba s
uzivatelni a heslami, ale neviem kde.

--

SOva