squid - jak nakonfigurovat bez zatrhnuti proxy na klientovi ?

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Pátek Květen 17 07:03:18 CEST 2002

A neslo by to (at mne nikdo nemlati, pokud je to uplna kravovina)
udelat tak, ze by se squidovi reklo, aby sedel na jinem portu - co ja vim
treba http a ftp
predpokladam, ze na tom serveru nepobezi ani www (ftp) server ?
server by slouzil jako gateway do INETu?

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.