OpenOffice - problem

Petr Klíma xklima08 na stud.fee.vutbr.cz
Pátek Květen 17 08:51:51 CEST 2002

Zdravim,
je celkem nepodstatne, jestli pan Bodlak ma 200MB v home, nebo ne. Pokud
je na tom tak, jako ja (jeho masinu pouziva jediny clovek), pak je mu
asi jedno, kde to ma. Ale problem neni jenom u nej. Ja mam problem
podobny - prvni spusteni v pohode, druhe spusteni skonci v magickem
stavu - okno standardni velikosti, ovsem jeho horni polovinu zabira menu
(a to pouze prvni dve polozky) a v tomto stavu to zatuhne. To je na
zabiti - presneji na SIGKILL. Je jedno, jestli mam lokalni, nebo sitovou
instalaci, stane se to vzdy. XFree mam verze 4.1.0, wm Enlightenment,
distribuce Debian Woody aktualizovany naposledy vcera.

--
Petr "Tosuja" Klíma
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz