prechod na linux

dave lauf na atlas.cz
Pátek Květen 17 08:15:19 CEST 2002

rad bych presel z win2k serveru na linux-server. mam nekolik problemu:
1) na serveru mam kontrolu ustredny (program ALLCOM od telecomu, kterej bezi
na com-portu), vypisuje mi zaznami o tom, kam kdo vola a kolik to stoji...
2) pripojeni k internetu je reseno pres isdn (ale isdn neni v moji kancelari
a tak pouzivam utilitku, ktera emuluje isdn na mym servru tak, ze posloucha
port na pocitaci kde je isdn pripojeny napevno). tim jsem docilil, ze
vsechny pocitace na siti si mysli, ze pripojeni probiha ode me a chtel bych
u tohoto druhu spojeni zustat.

potreboval bych tyto dve vychytavky implementovat do linuxu (mam rh7.3 dik
za napady a reseni

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.362 / Virová báze: 199 - datum vydání: 8.5. 2002