samba ako domenovy radic pre w2k

Miroslav Lednicky lednicky na avonet.cz
Pátek Květen 17 09:21:05 CEST 2002

Jirka 'Eagle' Novak wrote:

> hmmm, tak to jsme na tom (asi) stejne :-(

Me to zafungovalo tak, ze jsem si mezi uzivatele samby prihodil roota.
Ten pak ma pravo zaradit pocitac do domeny. Fungovalo mi to jen pomoci
toho pruvodce identifikaci v siti, nebo jak se to jmenuje ...

Pouzil jsem sambu 2.2.3a na Debianu.

Pokud ma nekdo lepsi reseni, sem s nim. ;-)

--
Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o.