OpenOffice - problem

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Květen 17 09:37:13 CEST 2002

On 16/05/2002, Martin Bodlák wrote:

> Pada mi OpenOffice 1.0 na RedHatu 7.2.
>
> Projevuje se to takto: Mam instalovano v default ceste
> /usr/local/OpenOffice.org1.0. Jako uzivatel si udelam sitovou
> instalaci (tj. vlastni soubory officu jsou jenom jedny, v domacim
> adresari mam jenom datove soubory s konfiguraci a tak. Instalace
> probehne OK.
>
> Spustim OO Writer poprve. Zepta se na datovy zdroj, dam Cancel.
> Ukoncim OO.
>
> Spustim OO Writer podruhe. Zepta se na registraci, zvolim ze uz jsem
> registrovany.
> Ukoncim OO.

> [...]

Kolegovi to blbo podobne, ale uz si nepamatuji, jake vsechny metody
presne zkousel. Nakonec jsme to nainstalovali tusim tak, ze se pod
rootem spustila instalace s prepinacem /net (ta probehla bez okenek,
pouze se vypisovaly soubory v termu) a pak pod uzivatelem programem
setup z /usr/local/OpenOffice... bez jakychkoliv parametru. Od te doby
to funguje jak ma. (Doufam, ze si to pamatuji spravne, ale snad ano :)

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka