samba ako domenovy radic pre w2k

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pátek Květen 17 09:41:26 CEST 2002

On Thu, 16 May 2002 22:01:59 +0000 (UTC)
sova na upc.uniba.sk (Vladimir Sovic) wrote:

> Urobil som sambu ako domenovy radic, 98 sa mi vedia konektnut do domeny
> a 2000 nie. Popozeral som nejake manualy, ale nieje mi to celkom jasne, ako sa to robi.
> pre 2000 treba vytvorit nejaky trusted ucet (smbpasswd -a -m compn).
> Ked chcem 2000 nakonfigurovat, pyta to stale nejake meno a heslo, skusal
> som tam davat uz vselico, nic nazebralo.
>
> vo w2k dostavam hlasku:
> The folloving error occurred attemting to join the domain "mojadomena":
> The credentials supplied conflict with an existing set of credentials.
>
> kde je chyba?

Zalozil jste ucet pro vas w2k v PDC ???

PDC
---
useradd -g 100 -d /dev/null -c machine_nickname -m -s /bin/false SNEK$
smbpasswd -a -m SNEK

Predpokladam ze ano protoze jste urcite postupoval podl vasi lokalni dokumentace lezici treba v adresari
/usr/share/doc/samba/Samba-HOWTO-Collection.pdf

> Skusal som uz dost roznych konfigurakov, podla mna je niekde chyba s
> uzivatelni a heslami, ale neviem kde.

RTFM

--
S uctou Snek