SAMBA security share

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Květen 17 12:55:17 CEST 2002

Zdravim.
Potrebujem pripojit na pocitacoch zdielany disk na citanie a navyse cez
heslo. Kedze kazdy user je prihlaseny do svojho compu inak, bolo mi jasne,
ze treba pouzit "security share"(aby nekontroloval loginy).
V minulosti som s tymto nemal problem, ale teraz to skusam na sambe 2.0.10
a aj 2.2.3a a proste sa to sprava ako security user. T.j. pokial ten user
nie je do compu prihlaseny ako ten, ktory je uvedeny ako "valid users",
tak darmo dava dobre heslo, samba hlasi ze je to zle.
Nestretol sa s tym niekto resp. ako to poriesit ???
Vdaka.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2