samba ako domenovy radic pre w2k

Jirka 'Eagle' Novak eagle na unicode.cz
Pátek Květen 17 12:44:13 CEST 2002

> Tady se michaji dve chyby. Prvni je s tim konfliktem credentials. Ten
> vznikne vetsinou tehdy, kdyz pocitac, ktery se ma stat clenem domeny, ma pri
> pripojovani z samby namapovany disky a nebo pripojene tiskarny. Nebo obecne
> receno, je autorizovan proti serveru v "nedomenovem" rezimu. K tehle chybe
> dojde i pri joinu do nativni NT domeny a nekde v dokumenti k NT serveru se o
> tom pise.

Mam W2k stanici, ktera je clenem pracovni skupiny (napr.) HORNI_PATRO.
To je soucasny stav a normalne se na ni pracuje. Protoze se snazim na
testovacim linuxu rozbehnout sambu jako PDC, obcas se zkusim pripojit do
  nove domeny TEST. To by mohlo byt ono. Pomohlo by vytvoreni noveho
uzivatele na te stanici (ten by nevyuzival zadne prostredky stavajici
prac. skupiny)?

> Druha situace kdy to muze nastat je, kdyz NT jsou cleny domeny a domenovy

To se me asi netyka, jelikoz tam je samba 2.0.6 (nebo kdo vi jaka) a ta
se neumi tvarit jako PDC pro W2k, jestli se nepletu.

--
Jirka 'Eagle' Novak
registered linux user #173581

E-Mail:   eagle na unicode.cz