audio cd z mp3 on-the-fly a DAO

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Pátek Květen 17 13:39:26 CEST 2002

Dobry den,
je to na delsi povidani, ale ma zkusenost je stejna. NEJDE TO (snadno).
Jedine reseni, ktere si ale musite prostudovat a vyzkouset, je pouzit
prevod mp3->wav a pak ty wavy podsunout cdrdao.
Ma to ale jediny problem: cdrdao musi mit TOC, pokud najdete zpusob, jak
si jej sestavit na zaklade delky pisnicek, tak by vam cdrdao mel umet
sestavit cely image podle tohoto noveho TOC a wavu, ktery pak vypali jako
-dao (i na vypalovacce, ktera dao neumi).
Tak snad jsem dal aspon napad. Laboroval jsem s tim take, ale jeste jsem
se nedostal tak daleko. Uvedeny nazor je moje idea, jak by to fungovat
MOHLO. :)
BTW: skriptik uz se pak da udelat velice snadno, kdyz po nem tak touzite.
Martin Kamin
zravicko,

nevite nekdo o scriptiku, ktery by umel naservirovat data pro cdrecord
(nebo cdrdao) a umoznil vypalovani audio cd z mp3 primo, bez prevodu
do wav, ale navic bez mezer mezi tracky, cilize DAO? vyzkousel jsem
minimalne patnact ruznych udelatek, ale tohle nic neumi. jedina vec,
ktera to zvlada, je gnometoaster, jenze ja bych to mel nejradsi ve
scriptiku.

gnometoaster sice vypisuje prikazy, ktere posila cdrdao, ale nejsem je
schopny upravit pro script. nejdriv si spocita delku urcenych mp3
souboru, potom z tech udaju vytvori CUE sheet a potom pomoci nekolika
mpg123 dodava datovy tok pro cdrdao. asi. :-)) jenze jak to napsat v
bashi nebo treba v perlu, to netusim.

mam prolezlou konferenci, freshmeat, google, ale nikde nic. takova ta
typicka konstrukce mpg123 ... | cdrecord, se kterou jsem se setkal
nejcasteji, s parametrem -dao nefunguje.

nemate nekdo nejaky napad, pripadne nemate to uz hotove?

diky

--
daniel f. hrouzek