Kompilace PHP s podporou informixu

Patrik Hrachovina phrachovina na seznam.cz
Pátek Květen 17 14:20:57 CEST 2002

Zdravim,

snazim se zkompilovat php s podporou informixu, ale nedari se mi.
Za prve nevim, jak to zkompilovat jako php modul, abych to mohl pak nahrat
funkci dl().
Ale i kdyz to zkompiluju staticky, tak pak pri startu apache mi to vypise
chybu:
Starting httpd: Syntax error on line 261 of /etc/httpd/conf/httpd.conf:
Cannot load /etc/httpd/modules/libphp4.so into server:
/usr/informix/lib/esql/libifgen.so: undefined symbol: stat

Mam informix SDK 2.70.UC3, ale mozna to neni uplne dobre, protoze tam psali,
ze je to pro Linux 2.2.14 a glibc 2.1.3, kdezto ja mam RH 7.2 s 2.4.18 a
glibc 2.2.4.
Ale nikde jsem nevidel nejakej jinej SDK pro novy glibc, tak nevim, co s
tim.

Prosim poradte, uz jsem z toho zoufaly.

Patrik.