soubory v /tmp

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pátek Květen 17 15:42:28 CEST 2002

Dne pá 17. květen 2002 15:22 jste napsal(a):

> fuser /tmp/soubor

Problem je v tom, ze vniknou, ale zamknute nejsou a vyse uvedene nic nevypise
a soubor samozrejmne v tmp zustava cimz zabira misto.

> Taky je možné, že máte na stroji víc rootů.

Tady asi problem nebude

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners