Linux na Single board Computer

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Pátek Květen 17 16:08:41 CEST 2002

DD *,
pouzivame single board computer PCM-5820 (http://www.advantech.com/products/PCM-5820.asp), momentalne s windows CE. Radi bychom na tom zkusili nejaky linux. Poradil by nekdo, jaky zkusit (osobne tipuji na Slackware)?
K dispozici je flashdisk 128 MB a RedHat (ktery mam  k dispozici) se mi na tuhle velikost zda trochu prerostly.
V zasade by na tom mely byt spustitelne X windows, aby se daly poustet graficke aplikace (zemena webbrowser), pro system bych videl tak polovinu flashdisku, zbytek data + aplikace.
Zatim jsem si stahnul monkey linux, ale jeste ho nemam vyzkouseny (a vzhledem k velikosti fd mi prijde zas moc maly :-)))
--
Radovan Raszka