Jak zaheslovat single rezim?

Marian Rychtecky linux na mari.cz
Sobota Květen 18 12:19:18 CEST 2002

Samozrejme chapu, to, ze kdyz ma nekdo fyzicky pristup k PC, muze si s nim v
podstate udelat co bude chtit.
Jde mi o to, ze existuje clovek, ktery umi Linux nainstalovat spustit sluzby
a jediny zpusob kterym se umi dostat do "zaheslovaneho" Linuxu je takovyto.
Myslim, ze stizim-li tento zpusob tak jak navrhujete (LILO), nebude schopen
se do nej dostat.Jde o jakesi "ztizeni" pristupu.
Je to opravdu divne, samozrejme by bylo nejlepsi tento PC ukryt aby k nemu
nemel nikdo pristup, problem je, ze to nemuzu.
Dekuji za radu, jdu studovat "man lilo" :-)
Nicmene je neprakticke po vypadku elektriny jezdit k zakaznikovi zadavat
heslo pro LILO :(((

                                                                 Marian
Rychtecky