Drobne dotazy RH7.3, ximian

Faltynek Pavel xfalty01 na dcse.fee.vutbr.cz
Sobota Květen 18 18:44:28 CEST 2002

Dobrý den,
upgradoval (nainstaloval znovu) jsem na RH 7.3. Jelikož nemám rád KDE,
zvolil jsem při instalaci pouze základní X a doinstaloval si GNOME od
Ximianu.
Při instalaci jsem zvolil přechod k ext3. (Zvědavost, nic o tom nevím.)

Zásahy: (re)kompilace jádra pro podporu ACPI,
        instalace modulu jádra NVidia a GLX pro X,
        instalace czech adaptation apod. z 7.1,
        instalace ALSA, mozilla, opera...
Nic víc, čili dá se říct triviální úpravy.

Problémy:
       LILO při spuštění (kvůli reinicializaci pro nové jádro) psalo
       nějakou chybu (bohužel jsem si ji nezachytil a teď už to nepíše).
       Vypadá to, jako by nemohlo zapisovat do bloku 0 na disku. Může to
       být tím ext3? fsck po spuštění napsal něco ve stylu recovering
       journal a teď se to tváří bez chyb.

       Nefunguje poweroff. Napíše naposled "Power down" a zastaví se. PC
       dále šumí a jede.

       Přestalo fungovat* OpenGL. Testováno na xscreensaver-demo, OGL
       spořiče.
       *) lépe řečeno vykreslování některých 3D objektů, 2D v pořádku.

Postřehy:
      OGL jsem si všiml už na 7.1, po nainstalování Ximianu. Předtím (se
      stejným balíkem od NV to šlo.)
      Poweroff fungovalo na 7.1 normálně a to i s rekompilovaným jádrem na
      ACPI.

Máte někdo nějaké nápady nebo zkušenosti či rady k těmto věcem? Byl bych
moc vděčen. Prosím CC na mail.

Děkuji,
s pozdravem
  Pavel Faltýnek