zachyceni obrazovky v X - jako video

BzF bzf na centrum.cz
Neděle Květen 19 14:43:49 CEST 2002

Dne Sat, 18 May 2002 16:29:28 +0200
"Pavel 'Goldenfish' Kysilka" <goldenfish na kanal.ucw.cz> napsal/a:

> [...]
Tak jsem se dozvěděl, že to nebyla součást windowsů 3.x, ale že to byl
nějaký externí program. Akorát mu ten člověk dal ikonku kamery
(od programu záznamník makra či tak nějak)

> zdravim,
> osobne me toto tema zajima i kdyz nema cas to zkouset.
> zkusil jsem :
> SELECT * FROM www.freshmeat.net WHERE hledane_slovo='screenshot';
>
> a vysledky : jednotlive snimky ano, videosekvence jsem nenasel (mozna
> jsem spatne hledal).
To jsem samozřejmě zkoušel (bez toho bych se neodvážil napsat) - ale
taky jsem nějak neviděl :(

> napadlo me udelat script, kdyz uz jsem udelat screenshoty,
> ulozit obrazky a potom prevest na videosekvenci( myslim si ze je to prikaz
> animate {convert}).
Pěkné, nad něčím takovým jsem taky uvažoval (i když nevím, jestli by to
s animate šlo), ale nebudu to dělat já, a snad jsem přišel na snadnější
cestu:
na linuxu spustit vnc-server, na windowsech si pustit vncviewer a nahrát
to na nich (ev. si na nich spustit x-ka), protože pro ně je na tohle
programů docela dost.. Já vím, že to není nejhezčí řešení, ale mělo by to
být funkční (aspoň mě nenapadá proč by nemělo), snadné a rychlé.

Tu jsou odkazy na ty prográmky pod windows:
http://directory.google.com/Top/Computers/Software/Shareware/Windows
/Graphics/Screen_Capture/?tc=1

> dalsi reseni : scripty v gimpu.
> ale mozna uz bude neco kompletne hotoveho.
>
> jake potrebujete rozliseni a kolik snimku za vterinu ??
Není to pro mě, známý chtěl nějakou ukázku linuxu pro někoho (a nechtěl
tahat počítač a pod.)

Pokud se dovím, jak s tím uspěl nebo ne, tak dám vědět
S pozdravem
BzF