upgrade na RH Linux 7.3 - problemky

Neděle Květen 19 16:53:46 CEST 2002

On Thu, 16 May 2002, Marián Kyral wrote:

> Asi vás nepotěším. Problém je zdřejmě s KDE3 (možná v kombinaci s XFree).
> Pokud si založíte úplně nového uživatele, který nemá v ~/ skoro nic,
> tak bude start svižnější. Po určité době (až se zaplní ~/) budete zase na
> začátku. Nepřišel jsem na to, který soubor vadí :-(
>
> Přes strace jsem nakonec našel tohle:
[...]
> čili, něco se zapisuje do X, ale co a proč to tak dlouho trvá (u mne
> 34.654982 sekund) to tedy nevím :-(
> Nevíte někdo jak to zjistit?

To, ze to zdrzuje komunikace s X serverem, je docela pravdepodobne.
Ted jak zjistit, cim to je...pomoct by mohlo ltrace, ale asi by ho bylo
potreba presvedcit, ze ma ukazovat volani Xlibu a ne volani knihoven KDE,
coz muze byt problem. Krome toho existuje i par specialnich programu na
preklad X protokolu do lidem srozumitelneho jazyka, typicky fungujicich
jako proxy X server, ktery se posadi mezi klientsky program a skutecny
X server. Na zadne jmeno si ted nevzpominam, ale mam dojem, ze v archivu
teto konference neco k nalezeni bude.