internetove radio

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Neděle Květen 19 19:53:53 CEST 2002

Zdravim,

  nebude problém v tom, že stream je v jakémsi formátu, který umí jen Windows
Media Player? Možná by se dal sehnat plugin, ale nevím.
  XMMS ve standardní instalaci umí jen mp3 streamy, existuje podpora pro ogg a
realaudio streamy.

 Pokud to není pravda, rád se něco nového dozvím:)

S pozdravy Pavel

,+---[ Dne ne 19. květen 2002 11:40 Libor Motycka napsal(a) ]---+'

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-
-> no!future consulting:   http://www.nofuture.cz