pomalá odezva a ztátypaketůpři DNS

Pavel Stárek bwp na centrum.cz
Neděle Květen 19 21:50:28 CEST 2002

Na lokální síti jsem spustil DNS bind a vytvořil novou master
doménu. Jména jsou k disposici (kontrola přes nslookup i přes ping).
Pokud použiju ping s IP adresou je vše OK odezva je cca 500-600
mikrosekund ale pokud použiju ping se jménem je odezva stršně
dlouhá a dochází až k 80% ztrátě paketů. Též ssh se jménem je
výrazně delší pro login než s IP. Po nalogování jede přenos perfektně.

Systém je RH 7.2 na obou strojích. Problém se vyskytuje v obou
směrech při použití lokálních DNS na každém počítači extra i při
použití jednoho DNS společně. Nepomohlo mi ani nové jádro 2.4.18
(nedistribuční).

Budu vděčný za každé "nakopnutí" které mne přivede na stopu
příčiny problému.

Díky všem.
Martin

Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz